Chwytliwe hasła i grafiki, konkursy z supernagrodami oraz dedykowane kampanie sezonowe to nasz przepis na skuteczną komunikację z fanami. Razem z naszym klientem budujemy nad Wisłą prawdziwe pizzowe imperium. Pod auspicjami SoBright do sieci franczyzowej NYPD dołączyło kilkadziesiąt nowych restauracji!
Zakres naszych działań jest szeroki jak skyline Nowego Jorku: dla marki stworzyliśmy m.in.: katalog franczyzowy, ulotki, plakaty, menuboardy, projekt nowego pudełka na pizzę, a nawet instagramowy filtr AR. Sporym osiągnięciem było wypromowanie mobilnej apki do zamawiania pizzy NYPD – do tej pory ze sklepu Google Play pobrano ją już ponad 10 tys. razy!
Podobne projekty
-
Yokohama paź 5, 2021
-
Pauline Twig wrz 27, 2021
-
Corgi wrz 27, 2021
-
Zatorland wrz 25, 2021
-
enova365 wrz 25, 2021
-
Mikołajska Studio wrz 27, 2020
-
Brokreacja wrz 25, 2019