To była ofensywa zakrojona na szeroką skalę! W krakowskim sztabie SoBright najpierw wymyśliliśmy całą strategię kampanii dla Brokreacji, nawiązującą do militariów (BroFunders in Arms), a następnie ruszyliśmy na marketingowy front. W arsenale naszych działań znalazły się m.in.: dedykowane filmy reklamowe, animacje, artykuły sponsorowane w mediach lokalnych i branżowych, newslettery, grafiki oraz posty na Facebooku. Do promocji akcji zaangażowaliśmy także influencerów – topowego polskiego stand-upera, Abelarda Gizę i znanego vlogera piwnego, Tomasza Kopyrę.
Nie strzelaliśmy ślepakami – nasze posty na Facebooku zostały wyświetlone ponad 2,8 mln razy! Efekt? Całkowicie wymierny. Pozyskaliśmy armię 400 nowych inwestorów! Dzięki sukcesowi zbiórki już wkrótce spełni się marzenie Brokreacji o budowie własnego browaru.
Podobne projekty
-
Yokohama paź 5, 2021
-
Pauline Twig wrz 27, 2021
-
Corgi wrz 27, 2021
-
New York Pizza Department wrz 25, 2021
-
Zatorland wrz 25, 2021
-
enova365 wrz 25, 2021
-
Mikołajska Studio wrz 27, 2020