Wiadomo – liczy się bogate wnętrze! Dla biura architektonicznego
Mikołajska Studio stworzyliśmy idealnie dopasowany, elegancki styl komunikacji
w mediach społecznościowych.
Nasza koncepcja komunikacji w mediach społecznościowych nie ogranicza się jedynie do prezentowania efektownych wnętrz. Chcieliśmy, aby czytając posty i oglądając materiały graficzne, fani marki mogli wręcz zanurzyć się w fascynującym świecie linii, form i kolorów. Przewodniczkami po tej krainie są właścicielki studia, realizując ideę personal brandingu. Ważnym elementem w strategii jest video marketing, który silnie wspiera koncepcję autorskiego, butikowego studia designu wnętrz. Tworzone przez nas filmy są narzędziem, dzięki któremu pokazujemy, że Mikołajska Studio to najwyższy poziom designu.
Podobne projekty
-
Yokohama paź 5, 2021
-
Pauline Twig wrz 27, 2021
-
Corgi.pro wrz 27, 2021
-
New York Pizza Department wrz 25, 2021
-
Zatorland wrz 25, 2021
-
enova365 wrz 25, 2021
-
Brokreacja wrz 25, 2019
Ta strona wykorzystuje pliki cookies
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij w przycisk "Zaakceptuj", jeśli nie wyrażasz zgody kliknij w przycisk „Odrzucam”. Możesz również dostosować ustawienia plików cookies do swoich potrzeb.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.













